Poniżej znajdziecie kilka odpowiedzi na często zadawane pytania
1. Skąd mam wiedzieć czy towar, który zamówiłem jest dostępny?
Jeżeli przy produkcie przez Ciebie zamówionym znajduje się koszyk wraz z napisem "Do koszyka", oznacza to, iż towar znajduje się aktualnie w naszym magazynie.
2. Czy istnieje możliwość zmiany złożonego zamówienia?
O ile nie zostało ono jeszcze wysłane, masz taką możliwość. Wystarczy, że wyślesz wiadomość email na nasz adres, bądź w innym sposób (telefon, gadu-gadu) uda Ci się skontaktować z nami i uzgodnić zmiany, zanim wyślemy paczkę.
3. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy mój przelew już dotarł?
Jeżeli zdecydowałeś się na opcję płatności przelewem poprzez nasz system, Twoja wpłata na konto została już zapewne odnotowana na naszym koncie. Jeżeli wykonywałeś jednak przelew bezpośrednio z swojego konta będziemy o nim wiedzieć tak szybko jak tylko dotrze on na nasze konto i postaramy się poinformować Cie o tym jak najszybciej. Zarówno poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości email, jak i poprzez aktualizację informacji na naszej stronie. Zaraz po zalogowaniu będziesz mógł sprawdzić swoje zamówienia, klikając na odnośnik "moje zamówienia".
4. Czy mogę zadać pytanie którego tu nie ma? :)
Oczywiście. Jeżeli tylko masz jeszcze jakieś pytania, napisz do nas (mail), lub skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź przy pomocy Gadu-Gadu. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w dziale "Kontakt".
Koszyk jest pusty
"MGŁA - Jaworzno"
Jaworzno
ul. Fabryczna 90
tel. 511335143