baner
gry bitewne
gry planszowe
gry karciane
akcesoria
farbki, pędzelki
makiety
rpg
Regulamin

    1. INFORMACJE O FIRMIE

  • 1.1 Sklep internetowy „MGŁA” zwany dalej SKLEPEM, prowadzony jest przez firmę:
    Michał Michałowski "MGŁA" ul. Chopina 85,
    43-600 Jaworzno,

    NIP: 6321826681
    REGON: 240534661
    Aktualny wpis CEIDG
  • 1.2 Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  • 1.3 Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 501-377-771 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00-20:00 lub pod adresem e-mail sklep@mgla.pl.
  • 1.4 Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  • 1.5 Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

    2. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW

  • 2.1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.mgla.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod numerem 501-377-771.
  • 2.2. Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta zarejestrowanego w sklepie MGLA.pl.
  • 2.3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
    - liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
    - koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności
    - przewidywany termin realizacji zamówienia
  • 2.4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
    - w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
  • 2.5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
  • 2.7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - przy odbiorze - za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w Sklepie;
    - z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 11 1140 2004 0000 3102 4488 2727;
    - z góry kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic);
    - z góry przelewem elektronicznym za pośrednictwem firmy PayU S.A.
  • 2.8. Zamówienia zagraniczne mogą być opłacane tylko z góry.

    3. ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • 3.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  • 3.2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@mgla.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  • 3.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia za zwrócone produkty. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).
  • 3.4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania.
  • 3.5. W przypadku zwrotu całego zamówienia lub częściowego zamówienia (jeżeli klient skorzystał z darmowej wysyłki), klient może zostać obciążony kosztami wysyłki produktu.
  • 3.6. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  • 3.7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

    4. REKLAMACJE

  • 4.1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@mgla.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
  • 4.2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • 4.3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
  • 4.4. W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
  • 4.5. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
2024' MGŁA | O firmie | Regulamin sklepu | Kontakt

(c)opyright 2007-2024 - mgla.pl

Designed by Vasquez & sboja